18.07

heeeeeeeeeeeeeeeeeeej.
Jag vet att de är dålig uppdatering! Förlåt oss, men har inte tid. Skriver så fort jag har tid i alla fall! :)
I helgen tränade jag i fredags och i lördags kom släkten hit efter att jag varit på torget med sara och vi solade, mysigt! I alla fall, så kom släkten hit för att jag fyllt år. Presenter och tårta och sånt, you know. Sen senare kom johan hit och sen kom sofiaälskling, danne stenborg och martin hansson hit en stund. Haha, vi satt och kolla på poänggrejen på melodifestivalen, och alla hejade på olika, lyckat ;) Sen typ snacka vi massa och sånt bara va, sen senare så tog danne och hansson bussen. Så stannade sofia och johan och sov över, jättemysig kväll verkligen. Och lyckad dag! Sen på söndag vakna vi upp, åt frukost och gick ut i solen. Sen när dom gått hem så fixa jag mig till cheeruppvisningen och var där resten av dagen, och de sluta vid 6! och OMG, de är DM om 5 dagar. paniiik..! blir nervös när jag tänker på de.

nu väntar jag på att amanda ska äta upp och sen säger väl hon till när hon är klar.
så ska träffa henne en stund snart, vi ska fixa våran 'fina' header, håller ni inte med? ;)
haha
just därför vi ska byta
vi skäms, de gör ni också
jaja, vi får se hur den blir sen!

Kommentarer
Postat av: annahellman

wohoo DM ska bli skojj ! ;D

2010-03-16 @ 21:25:12
URL: http://misseveryday.blogg.se/
Postat av: nejja

snygg header ;O<3

2010-03-17 @ 18:55:12
URL: http://nejjiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0