födelsedag!

jaa jag är faktist sexton år nu och jag fyller år idaaag!
är superglad! Även om de har nästan varit som en helt vanlig dag idag så har de varit speciellt. Började med att jag vaknade för dom kom in och väckte mig, fick lite presenter och sånt(visar nångång) och massa sms imorse, tack alla! Gick till skolan och första lektionen var jättemysig och sen var de lunch och sen skulle vi bara ha en lektion efter lunch där vi bara pratade och sånt " mentorstimma " och fick tillbaka so proven, och jag fick VG på båda delarna :D wohoo! och klassen sjöng så fint idag, hahah tack, så söta!
efter skolan gick jag hem med amanda, jennifer, sara och lotta, hem till amanda efter att vi köpt sprutgrädde i affären. haha! bakade en jättegod kladdkaka och hade jättemysigt och pratade och kollade film, avslutade med att vi gick ut och kastade oss i snön, härligt! hihi. tack så jättemycket tjejer för en underbar dag! och tack alla som ringt och grattat mig och i skolan och sms och kort och överallt :')!

känns som en alldelles speciell dag faktist! TACK, VERKLIGEN!
nu ska jag snart ut och avsluta denna uuunderbara dagen med jennifer en stund.
vill ju trots allt inte sitta inne hela kvällen på min födelsedag :)
har fikat och sånt med familjen också och mormor kom, fick jättefint armband och örhängen!
och på lördag kommer släkten!

hoppas ni har en bra dag själva, OCH NU ÄR JAG ÄNTLIGEN 16 ÅR OCH SKA SNART FÅ KÖRA BIL :D wohoo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0