fredagsmyys

fredaaagsmyyyyys! ;)
så blir de för mig ikväll i alla fall.. ensam!
eftersom de andra är och tränar i alingsås och jennifer mådde inte bra idag i skolan så hon gick hem :/
sofia är inte hemma och bor ju inte här, så aa.. jag har i alla fall vart social på msn ikväll.
snackat lite i telefon med johan :) ska prata mer sen när han kommer hem.
sitter i alla fall här och lyssnar på muuusik och äter tacochips med dipp, gott! hihi.
tränat nu ikväll och de gick braa!
fått in en ny tjej idag, istället för Malin som bröt fingret i onsdags.. hjälp!! stakarn..
men det fixar sig, för sofia som hon heter hoppar in istället och har snart lärt sig programmet perfekt!
på bara en träning, så de blir bra i alla fall :) taaaaack, du räddade oss!

nu ska jag bara mysa för mig själv ikväll
.
hoppas ni har en lite roligare kväll än mig i alla fall!
imorgon blir de sola och stan med sofiaaa och hon ska sova här tomorrow, myys!

... och nu är det bara två dagar kvar till födelsedagen! <3


Kommentarer
Postat av: .

det stavas "stackarn". vill inte vara en besserwisser men nu vet du :)

2010-03-05 @ 23:39:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0