ikväll

fredag idag och vi hade sovmorgon till tjugo i elva, skönt! Och när vi kom till skolan, så vänta vi på svenskaläraren i tjugo minuter men hon kom inte. Så alla stack, och jag, jennifer, amanda, sara och lotta tog bussen till köpcentrumet här och åt lunch på ett café, så mysigt. Och vi behöver inte gå in på detaljer ;) hahah!
vi hade i alla fall riktigt skoj, och jag var verkligen överglaaaad typ.. hmm.. jaja, något jag fått i mig kanske, eller bara mitt riktiga jag? :D jag är i alla fall väldigt efterbliven ibland kan jag lova..
sen tog vi bussen tillbaka till skolan och hade spanska sen slöjd sista lektionen, så mysigt!
typ sitter i syslöjden och lyssnar på radion och syr lite och snackar massa. Älskar den lektionen!
ikväll har jag badat och använt hårinpackning, och tagit lite brun-utan-sol på benen :)
imorgon kommer släkten för pappa fyller år och jag fyllde år i måndags!
och på söndag är de genrep inför DM som är nästa lördag! Nu är jag taggad, för de går riktigt bra. Ser fram emot att se alla lagen på söndag också, ska bli skoooj!
träningen gick i alla fall jättebra idag med byggen! och meia hade med sig muffins för hon fyller år idag, grattis hjärtat!

.. och min älskling jenny (http://jennymariiaaa.blogg.se/) och hennes mamma hade köpt lite godis till mig för jag fyllt år, så himla söt är du jenny! :') tack älskling!
så nu sitter jag och äter polly, he-he-he ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0