plugga&duscha

hemma från en träning i berghalla igen, har saknat hallen. Vi har seriöst inte tränat där på flera veckooor! Men nu är vi tillbaka igen och ska köra järnet till DM!
Just nu ska jag duuuscha, har precis ätit en räkmacka som pappa gjort till oss, älskaaar dom! tack pappa! Och efter att jag har duschat så måste jag göra klart so läxan innan jag somnar. Är så sjukttrött just nu och kan somna när som helst. Hade en annorlunda dag i skolan idag, började med att vi åkte till gymnasium som de heter och gymmade i 3 timmar med klassen och alla 9or!
Jättehärligt, men sjukt jobbigt :) Sen nu ikväll har jag tränat med laget, så man kan säga att jag har tränat fem timmar idag ;) duktigt? gissa vem som kommer ha träningsvärk i hela kroppen imorgon..
om jag inte strechade ordentligt då! :)

nu måste jag plugga & duscha..
många pusssar
fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0